26 Nisan 2013 Cuma

Peçete Dekupaj ile Vazo Yapımı

Peçete Dekupaj


Son zamanlarda kendime yeni bir hobi edindim peçete dekupaj o kadar güzel desenli peçeteler varki bunları kesinlikle kullanmam lazım dedim ve kolları sıvadım hemen başladım kızım süt içmeyi çok sevdiği için sürekli süt şişeleri birikiyordu evde bende hemen bunlardan güzel vazolar yapabilirim diye düşündüm hayata geçirdim  aslında bitmedi ama  ben sizlerle paylaşmak adına şu anki aşamaya kadar olan resimlerimi paylaşıyorum








Malzemeler

  • Süt şisesi
  • Desenli peçete
  • Su bazlı boya
  • Transfer tutkalı
  • Yat verniği
  • Boncuk boya
  • Fırça

Yapılışı

Süt şişesini istediğiniz ve peçetenize uygun su bazlı boyayla boyayalım birinci kat kuruyunca ikinci katıda sürelim kurumaya bırakalım
peçetelerin desenlerini detaylı bir şekilde makasla kesip çıkaralım bütün katlarını ayıralım.
kuruyan şişemizin üzerine transfer tutkalıyla ve fırçanında yardımıyla yapıştıralım
peçeteleri yapıştırdıktan sonra kurumaya bırakalım
kuruduktan sonra şişenin tamamına fırça yardımıyla tutkal sürelim.Tekrar kurumaya bırakalım
ben bu aşamada kaldım boncuk boya ve yat verniği işlemim kaldı iş çıkışı evde bugün bitirmeyi planlıyorum biter bitmez hemen sizlerle paylaşıcam 
kolay gelsin 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder